Skip to content

KUNDER KOMMER IKKE TIL OSS OG BESTILLER «STRATEGI»

AC er mer enn rekruttering. Totalt består selskapet av tre tjenesteområder, og her kan du bli litt bedre kjent med vårt tjenesteområde innen strategi- og organisasjonsutvikling.

DSC02674-2048x1368

Hvis rekruttering og utvelgelse er ryggraden i AC-kroppen, mens trening og kompetanseutvikling er hjertet og blodomløpet, så er strategi- og organisasjonsutvikling lungene.

"Rekruttering og utvelgelse utgjør ryggraden i AC, fordi det er grunnmuren til AC og der det hele startet"

3-tjenesteomrader-e1647005099373

Trening og kompetanseutvikling pumper ut røde og hvite blodlegemer som skal skape bevegelse og utvikling, og i noen tilfeller hindrer «sykdom» og forfall.

Strategi- og organisasjonsutvikling derimot, skal bidra til at blodet som distribueres i kroppen skaper liv og verdi i en utviklende og voksende kropp. Vi skal hjelpe til med å skape stamina, både i et kortere og lengre perspektiv.

Alle funksjoner møtes og styres av hjernen og det er når alle i AC møtes og deler innsikt, erfaringer og utviklingsmuligheter.

DSC02682-2048x1368

"Kunder kommer ikke til oss og bestiller "strategi""
RUNE HUMMELVOLL, LEDER FOR STRATEGI- OG ORGANISASJONSUTVIKLING I AC

Når vet du at det er på tide å ta grep?

Kunder kommer ikke til oss og bestiller «strategi». Det springer gjerne ut fra et behov som handler om å skape forståelse og eierskap til strategiske prosesser og ikke minst gjennomslagskraft for strategien i egen organisasjon for å kunne skape vekst og verdi.

For å lykkes er det behov for kompetanse fra noen som har jobbet i linjen, har erfaring som konsulent, som har vært ledere, og som er robuste til å «stå i rådene».

Hvordan?

Summen av dette gjør oss i stand til å både kunne fasilitere og sikre gjennomføring og effekt av strategiske prosesser. Vi har konsulenter med erfaring og tyngde nok til å raskt forstå verdidriverne i en bransje, strukturere og skape innsikt gjennom sylskarpe analyser og samtidig få ansatte hos kunden med oss på en forståelig, involverende og forpliktende måte.

Dette gir verdi til kunden fordi det skaper grunnlag for bærekraftige strategiske løsninger og vekst.

Sitter du igjen med noen flere spørsmål? Trykk på knappen under.