TheAC
  • Home
  • PEOPLE LAB. ™
  • Aktuelt
  • Tjenester
    • Strategi- og organisasjonsutvikling
    • Trening og kompetanseutvikling
    • Rekruttering og utvelgelse
  • Om oss
  • Ledige stillinger
    • Ledige stillinger
    • Aktuelle arbeidsgivere
Ta kontakt
  • Norsk bokmål
Vil du ta en prat?

Olivia søker Driftssjef til sin nye restaurant i Bodø!

Ønsker du å lede og videreutvikle driften i Nord?

The Assessment Company

Om selskapet

Olivia åpnet dørene for første gang i 2006 på Aker Brygge i Oslo, med en ambisjon om å tilby de beste smaker fra Italia. Menyen som er kjernen i alle Olivia-restaurantene er steinovnsbakt, tynn, sprø pizza, klassiske pastaretter og antipasti. Vi tilbyr de beste italienskproduserte råvarene og vin fra mindre, familiedrevne produsenter i Italia. Alle Olivia-restaurantene er unike og inspirert av våre italienske favorittbyer, og i restaurantene våre vil du føle deg hjemme, og fremdeles kunne drømme deg bort til Italia. Du finner oss i alle de store byene i Norge. I Sverige er vi i Göteborg og Stockholm, og i Finland holder vi til i Helsinki. Vi har et Great Place to Work-sertifisert arbeidsmiljø, og vår sterke og ekte kultur er motoren for vår vekst. Vi ser svært lyst på fremtiden, og ser frem imot å ta Olivia til nye eventyr i årene som kommer.

 

Olivia Ramsalt i Bodø

Restauranten i Bodø åpner dørene 18. mars, og befinner seg i den nyere bydel og havnepromenade Ramsalt. Kort vei fra jernbanestasjonen og hurtigrutekaia kan gjestene nyte utsikten mot havet og skimte Lofoten i det fjerne. På sommeren kan gjestene sitte ute i midnattssol på uteserveringen med. Med andre ord, et perfekt sted for en matpause mellom alle naturopplevelsene området har å by på.

Hver Olivia-restaurant er inspirert av forskjellige italienske byer, og Olivia Ramsalt får inspirasjon av havnebyen Sorrento. Her er sjømat i fokus, som man vil se både i menyen og interiøret. Vi kan blant annet avsløre at både lokal tørrfisk og friterte torsketunger blir en del av menyen!

Kultur og verdier

I Olivia vil du bli en del av et engasjert, utviklingsorientert og positivt arbeidsmiljø. Vår kultur kjennetegnes av åpenhet, godt samhold og en god dose humor. Vi et et team som spiller hverandre gode, og stiller opp for hverandre når det trengs. Videre har vi en felles interesse for gode mat- og drikkeopplevelser, noe som skinner gjennom i vårt arbeid.

Våre verdier er fremoverlent, lidenskapelig, uformell og profesjonell. Det er slik vi ønsker å bli oppfattet av både gjester, kollegaer og samarbeidspartnere, og det er viktig at du kjenner deg igjen i disse. Vi leder etter Great Place to Work sine lederprinsipper, med tillit og relasjoner i fokus.

 

Organisasjonskart

Rollen

Som driftssjef vil du bli med på etableringen og utviklingen av Olivia i Bodø. Du vil ha overordnet ansvar for konsept og drift etter målsatte KPI’er, og vil i tillegg være ansvarlig for budsjett, resultat og personal. Driftssjefen skal sørge for at egen restaurant driftes i henhold til Olivia sine fastsatte standarder og rutiner, samt krav satt av myndighetene. Det forventes et sterkt eierskap til egen restaurant, jevn høy gjestetilfredshet, jevn høy kvalitet på mat og service, og at Olivia som merkevare blir ivaretatt – både visuelt i restauranten, og i øvrige sammenhenger. I rollen som driftssjef vil du også ha mulighet til å utforske nye muligheter i bransjen, i samspill med din leder.

 

Hvorfor Olivia?

  • Gode betingelser som du selv kan påvirke, samt bonusordning
  • En organisasjon i konstant utvikling og med gode karrieremuligheter
  • Unikt samhold blant medarbeidere, preget av samarbeid, stolthet, vennskap og tillit
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • Autentisk italiensk mat- og vinkultur

Kandidatprofiler

Vi ser etter en engasjert, målrettet og tilstedeværende driftssjef som ønsker å bidra til utviklingen av Olivia i Bodø. Du har relevant bransjeerfaring og trives i et sosialt miljø bestående av varierte arbeidsdager og høyt tempo. Gjennom en forretningsmessig forståelse tør du å stille høye krav og målsetninger for deg selv og teamet, samtidig som den gode gjesteopplevelsen er i fokus. Du trives med å ha flere baller i luften samtidig, og har en fleksibel tilnærming til ditt arbeid.

Med et stort hjerte for dine kolleger, bidrar du til å utvikle hver enkelt medarbeider for å nå ut sitt fulle potensiale. Du er en lagspiller som skaper samhold, engasjement og trygghet gjennom tillitsbasert ledelse. Din tilstedeværelse og entusiasme fører til en god atmosfære som får både kolleger og kunder til å føle seg ivaretatt og velkommen.

 

Faglige kompetanser (utdannelse og erfaring)

  • Ledererfaring, gjerne fra restaurant- eller hotelldrift
  • Har hatt resultat- og budsjettansvar
  • Erfaring fra operativ drift, herunder gjestetilfredshet, matkvalitet, serviceleveranse og visuell gjesteopplevelse
  • Erfaring med rekruttering, opplæring og oppfølging av store team
  • Erfaring med å utvikle rutiner og systemer knyttet til drift
  • Erfaring med HMS-arbeid
  • Gjerne utdanning fra hotell- og reiselivsfag, HR eller økonomi

 

Kontor og reisevirksomhet

Kontorsted vil være Olivia Ramsalt, Sjøgata 29 i Bodø.

 

Fremdriftsplan

Følgende fremdriftsplan for prosessen er avtalt:

19. mars: Søknadsfrist

23. mars: Førstegangsintervju

Uke 13: Dybdeintervju m/case

Uke 15: Finaleintervju

 

Kontaktinformasjon til våre rådgivere i The Assessment Company:

Relevante artikler

Slik får du på plass en bærekraftsstrategi

Les mer

Konsulenthuset The Assessment Company  styrker laget for videre vekst i Norden 

Les mer

90% av alle virksomheter feiler når de skal realisere sin nye strategi – hvordan lykkes?

Les mer

Salgstrening – ingen er utlært

Les mer

Vi bruker informasjonskapsler for å sikre at vi gir deg den beste opplevelsen på nettstedet vårt. Du kan lese mer om dette i vår personvernerklæring. Dersom du ikke ønsker at informasjonskapsler skal benyttes, må du slå dette av i innstillingene på din nettleser. Les mer

 

© The Assessment Company AS | Design/Development - KO OG CO / Hubster
Personvernerklæring