Go Back Up
blurrywalk-bakgrunn

Involve to evolve

Organisasjonsutvikling

Kunde- og brukeropplevelser er ofte en sentral del av virksomhetens konkurransekraft og leveringsevne. Det strategiske utviklingsarbeidet kan derfor ofte ta utgangspunkt i kunde- og brukerbehov. Kundeorientert organisasjonsutvikling handler om å utvikle prosesser, produkter eller forretningsmodeller på en måte som gjør at organisasjonen skaper høyere kundeverdi og bedre brukeropplevelser.
A49I0208-scaled

Strategiprosess

Glommen Mjøsen Skog

Dette har vi oppnådd sammen med Glommen Mjøsen Skog.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec odio. Quisque volutpat mattis eros.

En prat om din strategi?

Ta kontakt


rune

Rune Strupstad Andreassen
Head of Strategy & Organizational Development

organisasjonsutvikling

Vil du ta neste steg?

Som rådgiver og fasilitator på organisasjonsutvikling er vår viktigste oppgave å tilpasse metoder, rammeverk og verktøy, samt å tilrettelegge for sentrale aktiviteter i styret, ledelsen og blant deres ansatte. Vi benytter lang erfaring med strategi- og endringsarbeid, kombinert med organisasjonspsykologisk tilnærming, for å tilrettelegge for fremdrift, forankring og verdiskaping i virksomheten fra dag én.


Kunde- og brukeropplevelser er ofte en sentral del av virksomhetens konkurransekraft og leveringsevne. Organisasjonsutvikling kan derfor ofte ta utgangspunkt i kunde- og brukerbehov.

Kundeorientert organisasjonsutvikling handler om å utvikle prosesser, produkter eller forretningsmodeller på en måte som gjør at organisasjonen skaper høyere kundeverdi og bedre brukeropplevelser.