Go Back Up
blurrywalk-bakgrunn

Involve to evolve

Strategi

Skal en lykkes med strategi- og organisasjonsutvikling, er det avgjørende at de som faktisk skal gjøre jobben, blir involvert og får eierskap til prosessene. For å opprettholde konkurransekraften må virksomheten og menneskene i den, være i konstant bevegelse. Ved å bruke anerkjente rammeverk og effektive metoder for involvering utvikler vi smidige virksomheter som raskt tilpasser seg endringer i omgivelsene.
A49I0208-scaled

Strategiprosess

Glommen Mjøsen Skog

Dette har vi oppnådd sammen med Glommen Mjøsen Skog.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Donec odio. Quisque volutpat mattis eros.

En prat om din strategi?

Ta kontakt


rune

Rune Strupstad Andreassen
Leder Strategi

strategiprosess

Vil du ta neste steg?

Som rådgiver og fasilitator gjennom strategiprosessen er vår viktigste oppgave å tilpasse metoder, rammeverk og verktøy, samt å tilrettelegge for sentrale aktiviteter i styret, ledelsen og blant deres ansatte. Vi benytter lang erfaring med strategi- og endringsarbeid, kombinert med organisasjonspsykologisk tilnærming, for å tilrettelegge for fremdrift, forankring og verdiskaping i virksomheten fra dag én.

Kunde- og brukeropplevelser er ofte en sentral del av virksomhetens konkurransekraft og leveringsevne. Det strategiske utviklingsarbeidet kan derfor ofte ta utgangspunkt i kunde- og brukerbehov. Kundeorientert organisasjonsutvikling handler om å utvikle prosesser, produkter eller forretningsmodeller på en måte som gjør at organisasjonen skaper høyere kundeverdi og bedre brukeropplevelser.