CEO LAB
Kan du skape enda bedre resultater?
Topplederens hemmelige våpen og vei til suksess. Eksklusivt nyhetsbrev levert i din innboks hver måned – helt gratis!
Redaktør for CEO Lab er Knut Are Nordheim, som til daglig jobber med CEO’s for å utvikle selskapene deres, rekruttere og bygge talenter, forbedre butikken og skape verdier. Han kjenner situasjonen din godt, og vet hva som kreves i møtet med styret og organisasjonen.
Knut Are har pasjon for å skape gode kundeopplevelser, og har jobbet med en rekke selskaper i privat og offentlig sektor for å skape forretningsverdi, gjennom å forstå kundens, brukerens og organisasjonens behov.
"Jeg har sett at de beste prioriteringene, de beste beslutningene og de beste forretningsresultatene nesten alltid skapes med utgangspunkt i brukeren. Hvis du vet hva kunden og organisasjonen din trenger, så vet du også hva du kan prioritere bort, og hva du skal prioritere opp".
Eksklusivt nyhetsbrev for toppledere
CEO Lab er fakta, inspirasjon og erfaringer, som sikrer deg som toppleder enda bedre resultater.
- En kickstart på uka, hver måned
- Eksklusiv innsikt fra topp CEO’s i bransjen
- De siste trender og forskning innen ledelse og organisasjon
- Spørsmål, svar og inspirasjon fra erfarne CEO’s
- Eksklusive invitasjoner til events og seminarer
“Mitt mål er at du skal komme ett steg nærmere målet ditt etter hvert nyhetsbrev".
Dette sier abonnentene:
«Det er sjeldent jeg melder meg på slike nyhetsbrev, men akkurat dette måtte jeg prøve. Informasjonen som deles er både inspirerende og relevant»
«Jeg ser faktisk frem til å motta dette nyhetsbrevet, fordi jeg kan anvende det direkte i min hverdag som CEO»
Jeg vil at du skal skape enda større gjennomslag i organisasjonen, ledelsen og styret. At du skal prestere i økonomisk tunge tider, skape mer kunde- og forretningsverdi, gjøre tydelige prioriteringer, raske vurderinger, utvikle ansatte, og forvalte dine og andres ressurser optimalt. I nyhetsbrevet deler jeg fersk innsikt, skreddersydd for deg som jobber i toppledelsen. Hva kan du lære av andre i din posisjon? Hva kan du lære av toppidretten? Hva kan du lære av de fremste ekspertene på ditt område? Svarene deler jeg gratis med deg hver måned.
"Gode kundeopplevelser skapes av hele organisasjonen"
Har du sett hvordan du kan sette kunden og brukeren i sentrum for å skape bedre forretningsresultater? Gode kundeforståelse er ditt viktigste verktøy for å gjøre gode prioriteringer!